The Vampire Diaries



The Vampire Diaries. Jag kan inte hjälpa det men jag älskar skiten! Twilight kan ju slänga sig i väggen riktigt brutalt. Tjejen i den här serien är iofs inte lika bedårande som Bella men hon duger. Men Stefan, mhm, där har vi en riktig goding. Nu har jag sett sju avsnitt på raken och fan vad jag har fastnat. Beroende. Äntligen slipper vi hela glittra-som-en-fjolla-grejen och får riktiga vampyrer som är coola och brinner. Hell yeah! Nu tror jag att jag ska titta på alla avsnitt igen. Stefan är för jäkla intagande. Höhö. Snart smutta på lite alkohol tror jag och sen titta på House. Men först äta. Så jävla hungrig. Blir väl mackor som vanligt. Fuck it.

Kommentarer
Postat av: Nicklas

Nu verkar jag säkert okunnig (igen) men är Stefan han till höger eller han till vänster?

2010-02-12 @ 23:22:46
Postat av: Mickis

Nicklas - Han till vänster :D Men han till höger som spelar hans bror Damon är inte helt fel heller ;O

Postat av: Nicklas

Bra val! Även om den högre har en stilig halsduk så vinner den vänstre på att han har snyggare skor (och snygga skor är mycket viktigt, exempelvis sägs Lenin en gång ha sagt att lita aldrig på Stalin ty han bär alltid stövlar). Fast han borde sluta med att vika upp kavajkragen (det får du säga till honom)

2010-02-13 @ 23:20:48
Postat av: Mickis

Nicklas - Jag har inte så dålig smak ändå ;D Och jag älskar för övrigt att du drar paralleller med Lenin. Det var en stilig karl det! (Och jag lovar att påpeka det med kavajkragen)

2010-02-14 @ 09:16:59
URL: http://gnostrika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback