Will they open their eyes and realize we're one?

Kom på att det är Alla hjärtans dag idag. Vilka minnen det är som dyker upp. Jag vet att det är ett amerikanskt hitte på för att tjäna pengar. Men är en dag tillägnad kärleken verkligen så farligt? Jag har alltid tyckt att det är en fin dag. Alla dagar borde vara som Alla hjärtans dag. Nu saknar jag att gå i skolan. Minns när jag köpte chokladhjärtan och delade ut till alla i skolan på just den här dagen. Man tyckte nog att jag var lite knasig men jag ville sprida lite glädje och kärlek. Det finns väl ingenting fel med det? Jag är ju ändå Mikaela - Kärlekssoldaten. Hur illa det än går, hur sårad jag än blir finns alltid den där vetskapen om att kärleken är det vackraste och finaste vi har. Det är inte kärleken som gör ont. Det är människor som gör ont. Människor som skaffar sig en snedvriden bild av kärlek och bestämt måste ösa ur sig all galla över andra är det värsta jag vet. Det är OSS det är fel på. Ingenting annat. Så, nu är det slut på föreläsningen kära vänner. Ville bara slå ett slag för kärleken. Det verkar behövas.

"Det är synd om människorna"
(Omg nu citerar hon Strindberg också. Ack så illa!)

Nu blir det Alter Bridge = Mickis blir ett sentimentalt monster.

Kommentarer
Postat av: Evx

Är ju inte ett amerikanskt hittepå! Sankt Valentin ffs!

Postat av: Mli

Hmm ja man borde kanske se de på de viset istället :/

2010-02-14 @ 15:13:01
URL: http://mlinyh.blogg.se/
Postat av: Mickis

Pj - Jag veeet! Men det har blivit ett amerikanskt hitte på :/ Sankt Valentin forever and ever and ever!



Mli - Ja, varför inte? :)

2010-02-14 @ 15:17:14
URL: http://gnostrika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback