Revenge is sweeter..

Idag är det fredag. Just nu befinner jag mig i ett skypesamtal som pågått större delen av natten. Det har varit mycket trivsamt och underhållande. Indeed. Får se hur länge samtalet äger rum, annars blir det att städa och tvätta idag. Sen får vi se om Alexander hör av sig så vi kan leka lite innan han åker på söndag. Baby <3

För övrigt så är jag sjuk igen. IGEN. Äckligt störande. Kan dock ha varit för att det blev att stå ute i kylan mycket i onsdags. Men det var det värt. Underbar dag! Den började bra med roliga skype-människor. <3 Dock blev det lite kaos inom familjen där ett tag vilket var väldigt jobbigt. Men hade syster och en liten Emil som muntrade upp mig. Men jag skakade av mig alla obehagliga saker och åkte ner på stan för att träffa Alexander. Vi satte oss på Stugan för att dricka te och kaffe. Åh, vad underbart det var. Älskade, älskade vän. Spelar ingen roll hur mycket jag försöker förklara. Du är verkligen bäst i hela världen. Det blev mycket snack om året som har gått och var bara hysteriskt mysigt. Hoppas vi ses idag, honey.

Stack hem till Nargis och snackade massa skit. Vi åt en romantisk middag på pizzzerian och hade det väldigt mysigt. Imorgon fyller lilla Nargis 17! Massa grattis i förskott till dig min lilla skvallerblaska!

Nåväl. Jag älskar er, vänner. Ni gjorde min dag så fin och bra! Nu blir det att äta frukost. Ha det!

Kommentarer
Postat av: Nicklas

Städa och tvätta när du suttit uppe hela natten? Hur orkar du? Jag skulle typ avlida om jag satt uppe en hel natt och sen skulle utföra sysslor (fan vad gammal och vuxen jag blev nu kände jag, ångest)



Men sjuk suger så hoppas du blir frisk snart, håller mina tummar för det!

2010-01-08 @ 23:02:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback