Let me drown in your laughter


Idag känner jag mig ungefär som jag gjorde när den här bilden togs.
(För en herrans massa år sen. Typ två) Jag är trött men glad. Jag mår bra.
And it's all because of you <3 Det är märkligt ändå. Hur en människa
kan påverka en så mycket. Hur en människa kan få en att bli så uppfylld
av ljuva känslor att det känns som att man ska implodera vilken sekund som helst.
Jag vill bara krypa tätt intill honom och aldrig mer blicka bakåt.


'Cause this is the year
 this is the year it all will happen?



Kommentarer
Postat av: hanna

det här är ditt år gumman,

din tur att få allt det du vill ha!

happy for you :D

<3

2010-01-28 @ 21:07:43
Postat av: Nicklas

Nämen, det där låter ju som om fröken Mickis gåt och blivit förälskad. Yay vad roligt i så fall!

2010-01-28 @ 22:55:36
Postat av: Mickis

Hanna - Jag tror fan det! :) Miih. <3



Nicklas - Verkar inte bättre, Herr Gud! :) Tack!

Postat av: Dashu

Jag anar att det är Hjärteponken, eller nej jag vet!

Glöm inte stekpannor när du åker dit?

edit Du har ju åkt dit, så hur var det där då? edit

2010-02-03 @ 11:01:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback