Fredagsmys

Det har varit en bra fredag! Sov till ett, städade lite smått och fixade i tvättstugan. Ringde Suz och blev pepp på att umgås och ha trevligt. Vi åkte hem till Herr Jocke och mötte på Tova, Hutta, Jocke, Jennifer och Emelie. Satt och chillade, lyssnade på konstiga låtar och drack vin. Suz och jag begav oss till Värreporre och hälsade på. Det var mysigt. Tack för ikväll! Alltid ett nöje minsann! Mötte Peter vid bussen. Både han och Suz bangade på Åka-skridskor-mitt-i-natten-idén. Lite onda blickar på stjärnskotten för det. Meeeeeeen jag kom över det relativt snabbt. Haha. Blev sen att sitta med syster vid datorn och tjattra. Precis avslutat ett långt och intressant telefonsamtal med E. (Jag motstod att skriva ett hjärta efter. Så jevla bra jag är. Paranteser is the grej) Så nu blir det att lägga sig i soffan, gosa in sig i täcket och lyssna på dimmiga kärleksballader. Åh, underbara klichéer! Guld värda fan.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback