Heej mitt vinterland.. eller.. var det bullpungsland?

Ja, här kommer en fin liten uppdatering av heldagen med syskonen. Det har varit en finfin dag idag! Vaknade och åt sen gröt till frukost medans syster packade väskan och klädde på bror kläder. Jag fixade varm choklad och sen gav vi oss iväg. Det var inte så kallt ute, vilket var bra. Eftersom jag inte haft vinterkläder på jag vet inte hur många år. Snörade på mig skridskorna och ställde mig på isen. Katastrof. Bambi på hal is deluxe. Det var verkligen inte min grej, nej nej. Men jag försökte ändå. Hela tree gånger! Tredje gången så fick jag t o m upp farten. Jag var stolt. Det var fin stämning på isen. Man pratade med random folk och hade kul med barnen. Efter ett tag (ungefär när jag hade skrikit att jag ville hem för att jag frös och kände mig värdelös, höhö) dök mor upp med mat från McDo och cigaretter. Jag strålade av lycka! Hade dock ingen tändare så trippade ganska så snabbt hem. Allt som allt en jättebra dag. Är rätt sliten och trött. Ont i fötterna och höfterna. Men glaaaad! Fy vad jag är glad nu för tiden. Mih. Känns bra som fan.




Moi och syskonen. Älskar att Hampus ser ut som en liten apa!


         

Kommentarer
Postat av: Nicklas

Har din bror börjat spela hockey?

Om han blir bra får du säga åt honom att han ska spela i Bofors i framtiden, alla som är bra ska spela i Bofors.



I övrigt tänker jag mest "åh skridskoåkning" och får något drömmande i blicken när jag läser inlägget

2010-01-19 @ 23:42:19
Postat av: Mickis

Min bror har spelat hockey hur länge som helst känns det som :) Något år minst. Haha, Bofors. Naaw, du är söt, Nicklas-ponken!



Haha jo det fick jag också. Sen provade jag och.. ne. Illusionen är krossad i småbitar!

Postat av: Emma

Oj vad stor Josefin ser ut, och vad lik din mamma hon var på den där bilden!

2010-01-20 @ 10:52:56
URL: http://youngandarmed.blogg.se/
Postat av: Mickis

Ja, gör inte alla det i jämförelsen med mig, Emma? Haha. Du är observant :O Jag tycker jag och josse är läskigt lika på bilden. Kan vara för att vi har likadana frisyrer.. Hm.

2010-01-21 @ 02:25:03
URL: http://gnostrika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback