Lucifer

Måndag idag. Dag nummer 11 på bullpungsåret 2010!

Helgen var bra. Fredagen blev ett enda långt telefonsamtal. I lördags fyllde Nargis 17. Grattis igen honey! Jag, Jossä och Stina tittade förbi och drack lite cider bl a. (Hb! Hb! Hb! Obligatoriska hb-rörelserna) Det var väldigt trevligt att sitta med vänninorna. Chilla, snacka skit, dricka lite och kolla på tv. Senare var det dags för Skype. Shiet alltså. Jag har snackat sönder min hals totalt. Inatt hade jag knappt någon röst så fick sitta och lyssna på sötnosarna istället. Imorgon är det tisdag och jag ska försöka besöka staden lite och fixa massa shiet. Men idag blir det att softa och sen sova när familjen kommit hem. Alexander åkte hem igår, hann inte träffa honom innan han åkte men förhoppningsvis kommer han hit snart igen. Saknar honom redan! Dumma Tjörn!

Nu blir det att äta lite, lösa korsord och msn;a. Innan det är dags för alla dagens sysslor. Möh.


Dagens låt: Anik Jean - Lucifer.



E <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback