Skype är det nya svarta

Idag är det tisdag. Dag nummer 5 på det nya året.

Förra veckan var relativt händelserik och trivsam. Fikade med flickorna på stugan. Söt-Jimmy och Snygg-Victor joinade oss. Äntligen har man träffat mannen, myten, legenden! Det var en trevlig fika må jag säga. Åkte hem till Susanne för att ta igen senaste tiden. Som vanligt var det hur underbart som helst. Mitt andra hem. Det enda stället där jag verkligen känner mig trygg och älskad konstant. Nyårsafton har hänt också! Det var väldigt trevligt med bästa vännerna och andra fina människor. Lite otippade händelser skedde dock som man kan skratta åt nu i efterhand. Man kunde skratta åt det då också iofs. Haha. Vaknade upp morgonen efter med huvudvärk och lade en präktig köttfärsspya på köksgolvet. En ny upplevelse! Spenderade några fina bakisdagar innan familjen kom hem på söndagen och det blev liv i luckan. Hatar min familj? Jajo.

Idag blir det förhoppningsvis att träffa Alexander för en trivsam fika <3 Min älskling åker ju hem till Tjörn snart. Me sad. Vi har inte träffats så mycket alls sedan han kom hem vilket är jävligt dåligt av oss. Min mor har förstört de flesta tillfällena. Massa snöbollar på henne. Känner mig ganska trött just nu men har cigg och bussbiljetter så är ganska nöjd ändå. Ska snart sätta igång och sjunga lite. Behöver avreagera mig lite.


Kommer ett djupare och mer värt inlägg inom kort. Men fram tills dess; HAAAAAAAHA. Fan vad ful hon är.

Kommentarer
Postat av: kalle

ameh din jävla slyna varför fick victor va snygg å jag bara söt?? du är dum!

2010-01-17 @ 18:22:35
Postat av: Mickis

Dina försök att regera under annat namn är ju tämligen värdelösa, Jimmy-honey! Och vafan! Kalla mig inte slyna din omanliga cowboy :D Han HETER ju faktiskt Snygg-Victor. Du heter bara Jimmy. Ändå fick du något sött framför. Jag är SNEL!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback