En pansarvagn med en dröm

Det är fredag idag. Woho! Eller något. Jag börjar bli hysteriskt trött och känner att en ny förkylning är på väg. Men skit samma. Jag är glad! Och ja, jag upprepar ordet glad lite väl ofta men det är väl bra, right? Och jag är så trött! Sov igår kväll men vaknade av att syster satt på skype runt ett inatt. Vi började bråka och allt gick åt helvete verkligen. Blö. Men världens finaste Emil ringde och fick mitt humör på topp igen. Vi hade hysteriskt roligt. Eller ja, iaf jag. Pratade med honom större delen av morgonen innan jag började städa. Mor råkade tydligen göra sönder någon spegel på bilen så herrn i huset är inte så glad idag. Då får man städa som en tok så han inte kan klaga på det också. Enkel matematik! Om jag inte är för trött när jag är klar med städningen tänkte jag åka ner på stan och träffa Nargis & Jossä. Saknar pluttarna. Vi ska tydligen traska runt på stan och muppa oss, som vanligt. Mys! Imorgon tänkte jag leverera ett boktips på bloggen. Jag har blivit tämligen urusel på det senaste tiden. Nej nu faller snart ögonlocken ner så jag måste aktivera mig lite. Blir att hänga upp tvätt och sen dammsuga. YaaHOO!

Dunkar Kristian Anttila för att hålla mig vaken. (Ja, han är fortfarande sjukt snygg!)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback