A real dead ringer for love

Ja, nu sitter jag vid min lilla brors dator och gäspar en aning. Måste ner på stan snart och jag vet inte riktigt vad jag ska göra. Antagligen sätta mig med en kaffe på Stugan och sen leva på påtåren hela dagen. Ska ta med mig bok och block. Behöver skriva av mig lite känner jag. Vet inte riktigt hur jag mår idag. Inte orkat känna efter. Rättare sagt så har jag stängt av för jag vet vad jag kommer att känna. Att jag är tillbaka på ruta ett. Att jag kände den där lilla, lilla glimten av hopp någonstans i mitt medvetna. Men bara för en sekund. Och det tär så fruktansvärt på mig. Men jag orkar inte ta itu med det riktigt än. Inte idag. Idag ska jag bara ta en stund för mig själv, dricka kaffe, röka och läsa om Noice. Sen är jag väldigt snygg idag också. Moahaha. Och det blev sjukt mycket "idag" i detta inlägg. Nåväl, ha det bra kära vänner. (Snart fredag! Miiih!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback