Fool for your loving

Det är en underbart solig onsdag! Jag har suttit vid datorn mest fast gick en promenad till macken för att köpa cigg. Syrran har varit hemma för hon är också lite sjuker tydligen. Så har haft den bra datorn. Jag gillar't! Den här dagen har bara varit så fantastisk på så många sätt. Kände hur en stor sten lyftes av min börda inatt, så det började vara bra redan då. Idag var första gången på länge som jag kunnat andas ut och känna en viss frid i mitt inre. Förstår inte vad jag har hållt på med riktigt? Hur kunde jag låta saker gå så långt? Men verkar som att jag har lärt mig en läxa. Och någonstans inser jag att jag har hur många många fina människor som helst runt omkring mig som uppskattar mig för precis den jag är. Otroligt många! Så varför skulle jag låta en eller två få mig att känna mig som.. skräp? Ofattbart. Jag antar att det är min dåliga självkänsla som spökar. Men inte idag! Idag känner jag mig stark och det är så skönt att äntligen få tillbaka tron på mig själv. Även om det bara är en liten gnutta. Så. Fuck you! Moaha. Jag är lite övertrött märker jag.

Nu ska jag snart sätta igång med att städa lite tills familia kommer hem. Sen läsa, rita och skriva en aning. Och vid fyra-fem ska jag däcka och sova tills ikväll. Hoppas då på att få ett telefonsamtal från herr Pulpus. Vid vårt samtal igår kväll framgick det tydligt att jag mött min överman var det gäller bitterhet. Jag skrattade mig tandlös, som Crystal hade uttryckt det. På fredag hoppas jag att jag får leka lite med Nargis. 



Ha det bra, kära vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback