In private

Idag vaknade jag upp av att jag hörde någon spela gitarr. Jag smög ut från mitt rum och där sitter snickarna i soffan och plinkar på min gitarr. Haha. Busigt som fan. Deras påkomda miner gjorde att jag var tvungen att springa in i tvättstugan och fnittra hejdlöst. Jag är rysligt trött idag. Min syster vägrade gå och lägga sig igår vilket resulterade att jag låg och väntade på datorn till mitt i natten. Jag som blivit daglig och allt. Nåväl, sov till halv elva idag. Det var rätt skönt ändå.

Igår var det en fantastisk dag! Äntligen hade min lilla summa kommit in på kontot så jag sprang ner på stan. Sen traskade jag runt i alla affärer och funderade på vad jag behövde. Det blev lite smink och sen hittade jag en bok om bandet Noice! Halva reapriset. Jag älskar't! Mötte upp Nargis på Stugan. Bjöd henne på kaffe och snackade skit. Suz dök upp efter tag och sen även Jimmy. Det var en väldigt mysig dag! Jag, Suz och Nargis åt mat på Stugan (Jag åt kycklingtallrik med ris, galet gott!) och allt var bara härligt. Sen trippade jag och Suz till Västerport och tog en öl. Det var ändå en timme kvar tills bussen skulle gå, höhö. Hemma väntade en papperskasse med lite ölglas som la familia inte vill ha längre. Så nu har jag köksbord och stolar, en tapetrulle, bestick och diverse köksgrejer och ölglas! Redo för att flytta hemifrån, eller hur? Däckade vid fyra-tiden imorse medans jag såg på Kalle och Chokladfabriken.

Idag har jag mest softat. Rökt och pratat med snickarna. Sen trippade jag till macken och postade lite brev. Kunde inte låta bli att köpa billig julmust och lite bullar. Så det ska jag ägna kvällen åt. Onyttigheter. Moahaha. Imorgon är det torsdag. Får se vad som händer. Annars blir det party med bl a Suz och Nargis på fredag.
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback