Ingen mer av min hjälp, knulla dig själv!

Det är tisdag idag! Dagen då jag hoppas på att få mina älskade små penningar. Så jag kan vara lika söt och fin som Nargis var mot mig i helgen. Mysigaste lördagen! Mötte upp henne på stan, sen pantade vi och traskade till Stugan. Där hon bjöd på kaffe och vi pratade igenom allt som hänt sen vi sågs sist. Det var ganska mycket att ta igen! Vi traskade runt på stan innan vi satte oss vid samma bord, på samma pizzeria och åt samma pizza. Miih. Sen blev det visst Stugan igen. Träffade Sarah en snabbis. Det blir församlingshemmet med henne på lördag! Jag har fantastiska vänner. Visst är det underbart?

Jag mår bra. Visserligen hittar jag inte min sista cigg som jag VET att jag hade igår innan jag somnade. Lite frustrerande. Annars är det jävligt bra. Lättnaden har hållt i sig kan man säga. Det är lugnt hemma. Mamma och jag kan konversera som normala människor och t o m skämta! Har ni hört på maken? Det är helt insane. Nu sitter jag och väntar ivrigt på posten. Pengar pengar pengar! Haha. Fröken Kapitalist. Hm. Nåväl, jag får vara glad. Äntligen kommer jag ha en slant att spendera på saker jag behöver. Och mer är på väg skulle jag tro. Ska bjuda fröken Nargis på kaffe och lite annat. Bjuda jimmy-ponken på kaffe också. Får inte glömmas! Sen ska jag fylla på min mobil och på fredag blir det att drickelidricka med Nargis. Det kommer att bli en bra vecka. Snart dags för nästa Göteborgstripp! Bara lite mindre än en månad. Då blir det att fira Linda, Farmor och ja, kanske Fiisen. Vi får se. Jag är glad idag. Woho!

Kommentarer
Postat av: Nicklas

Men Micks då, har du fastnat så i nikotinträsket att du till och med röker i sömnen? Illa!

2010-03-23 @ 23:05:53
Postat av: sarah

det var kul att du traska in där ! :D

2010-03-23 @ 23:06:46
Postat av: Mickis

Nicklas - Haha, men Nicklas då. Nu drar du allt förhastade slutsatser ;P



Sarah - Ja! Och vi ses antagligen på lördag. Grejt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback