Rör vid min själ, mitt frusna hjärta ropar

Goddagens! Kvällen igår var riktigt mysig. Nargis, du är bäst :) Traskade till bussen för att åka ner på stan. Träffade Sarah en liten snabbis. Väl nere på stan mötte jag på Jossä, Sophie och Lestat. Träffade Nargis, vi satte oss och rökte medans vi väntade på Suz. Suz och Poki dyker upp och vi umgås en stund. När vinet var fixat åt jag och Nargis pizza. Dock inte vid samma bord som föregående gånger. Lite sad. Haha. Men pizzan var lika god ändå. Åkte hem till Jocke för att umgås med honom, jimmy, danne, hutta och emmy. Det var mys! Dock står det "Din mamma" på min ena hand, haha. Jag och Nargis åkte ner på stan innan vi skildes åt. Jag träffade Peter vid bussen och vi traskade hem till mig för att se Boondock Saints ll. Sen däckade vi i soffan.
TACK för en fin kväll allihopa. Framför allt Nargis då.

Idag är jag en aningens aningen seg. Men inte bakis! Woho. Ska snart lägga mig i min säng och sova ett tag tror jag innan det är dags att trippa till församlingshemmet för att leka med Sarah och Co. Earth Hour dessutom. Ska bli mys. Ska köpa colanappar. Har värsta suget efter det. Begär rättare sagt. Men ja, titta lite film nu.

Puss


Ps
Kolla in "Hon våldtogs på skolan - pojken hyllades" på facebook.
Vart är världen på väg? Har vi ingen skam i kroppen?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback