Tröttare än tröttast

Fuck vad trött jag är. Helt sinnessjukt. Måste sova bättre eller ja, åtminstone mer. Senaste dagarna har varit lugna. Suttit hemma, sökt jobb, läst Harry Potter (kärlek!) och tagit det lugnt för det mesta. Mormor ringde för en stund sen och berättade att min post har börjat transporteras till henne. Ett steg på vägen! Muntrade upp mig ganska mycket. Annars är det ganska dystert i mitt sinne just nu. Har en djävulsk huvudvärk som inte ger efter för alvedon. Och när jag unnade mig en tupplur framför tv;n kommer snickarna och börjar riva halva huset och föra ett jävla oväsen. Det är minst sagt jobbigt. Blir att däcka tidigt idag. Imorgon får jag lite pengar och ska förhoppningsvis träffa Nargis. På torsdag kommer Alexander hem! Iiiiih. Vi ska kramas! Får se vad som händer i helgen beroende på mitt humör och på vilka som inte är upptagna med påskfirande osv. Kanske köper mig några öl och tittar på en bra film. Vi får se. Annars har jag inte så mycket att rapportera om.

Kommentarer
Postat av: Nicklas

Typiskt hantverkare att störa när man sover. Liksom är det något som ska fixas i lägenheten dyker dom som ska fixa nästan alltid upp typ klockan sju på morgonen.

2010-03-30 @ 22:56:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback