Som en dum, dum idé.

Jag är helt makalöst trött, det blev ingen sömn imorse minsann. Istället har jag städat mitt rum, tvättat, ritat, skrivit klart en novell, pratat med Myrk och ätit mat. Snackar just nu med målaren som håller på och trixar i köket. Han undervisar mig i hårdrock! Haha. Så lyssnar på ett norskt band som heter Jorn. Helt okej måste jag erkänna. Men börjar bli lite rastlös nu. Eller snarare övertrött. Är inte helt frisk än heller så en promenad skulle vara mer skadligt än hälsosamt. Ta en cigg och sen titta på en film kanske? Eller läsa. Så många underbara slappa möjligheter, vad ska man välja? Blir visst msn ett tag till. Pöh.

http://www.youtube.com/watch?v=IZnGiD5ZI0Y&feature=related <3


Boktips!


Simoqins Profetior av Samit Basu.
Hittade den här boken när jag var på SF-bokhandeln i Göteborg med Alexander (som jag saknar apmycket btw). Vi traskade omkring och tittade på allt fränt. Den här fångade min uppmärksamhet. Han som stod i kassan nickade gillande när jag kom fram och skulle betala den. "Den här boken är jättebra. Och rolig!" sa han med ett leende. Och det var den! Konstig och ovanlig fantasy-bok. Men helt klart intressant och händelserik. Vissa delar var komplicerade att förstå men hela storyn är noga uttänkt och detaljerad. Så var det med det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback