Cutest ever!

Seriöst, hur kan man inte älska den här lilla pojken? Och över hela 21 miljoner visningar. Helt galet. Kan ha att göra med att han var med i Ellens show? Kanske. Men han är så sjukt duktig och går bara i sexan. That's insane! Jag älskar förvåningen bland åskådarna i bakgrunden. Mina favoriter är hon i vitt som petar sig i näsan, tjejen med blonda lockar som ser konstant förvånad/imponerad ut och tjejen under henne som ser så sjukt likgiltig ut under heeela låten. Snacka om svårflörtad. Det är inte jag. Jag avgudar denna Greyson Chance (eller Grisens chans som Vakna med The Voice! kallade honom) och vill se mer av honom. Blir så trött på alla som jämför honom med Justin Bieber... fattar inte varför Bieber är så himla hype just nu. Stör mig på den lilla plutten. Greyson for life, biaaatch.

Kommentarer
Postat av: Nicklas

Jag måste säga att jag har lite svårt för det där, jag har svårt för barn som är duktiga på saker överhuvudtaget faktiskt, jag vet inte varför men jag har det. Sen är jag lite så där indiesvår också naturligtvis :D

Däremot håller jag med om att publiken är smått fantastisk, jag gillar nog tjejen som sitter under mikrofonen bäst, i alla fall när hon lutar huvdet i händerna och mest ser ut att vantrivas :)

2010-05-27 @ 23:58:56
Postat av: Mickis

Haha jag har också svårt för barn som är duktiga.. men det är för att jag själv hade velat bli en sån där "upptäckt" i ung ålder. NU är jag gammal och grå, det är försent :/ Haha ja jag tycker också om henne!

Postat av: Nicklas

Det är hårt att bli gammal. Själv får jag ångest varje dag när jag slår upp en tidning och inser att hälften av alla det skrivs om på nöjessidorna är yngre än vad jag är, jag menar till och med Lindsay Lohan är yngre än mej och hon har redan varit passé i flera år (inte för att just Lindsay Lohan någonsin varit cool men du fattar poängen)

2010-05-28 @ 23:17:26
Postat av: Mickis

Likadant när man tittar på konståkning. Man ser en slank liten 18-åring vinna VM-guld och man tittar på sig själv i spegeln och tänker "Jaha Mikaela. Du är snart 21.. vad har du åstadkommit här i livet?" It totally sucks!

2010-05-29 @ 02:18:32
URL: http://gnostrika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback