Sometimes love just ain't enough... huh

Ja det blev inget boktips igår. Får se om jag orkar lägga till det imorgon. Gårdagen blev en aning kaosartad. Jag vet att jag hyllade min mor i förra inlägget men nu är det banne mig tvärtom. Seriöst, det är på grund av människor som min mor som vårt rättssystem är totalt åt helvete. Är fortfarande hysteriskt arg. Jag har inte gjort någonting fel, ändå är jag den enda som straffas. Var är logiken där? Snälla, peka ut den för mig för jag hittar den inte. Skit samma. Arg och irriterad. Slutade med att jag samlade ihop pant, åkte till Hälla och pantade för att sedan ta nästa buss hem och köpa cigg. Träffade söta Maria på bussen! Det muntrade upp mig lite. Blir att träffa henne nu på lördag hos Poki. Har ju lyckats trippelboka mig denna lördag. Helt hysteriskt. Men nu blir det som så att jag sticker till församlingshemmet och grillar lite med Sarah och gänget innan jag åker till Poki och där kan jag förhoppningsvis kika lite på ESC. Haha. Jag är en nörd. Sen är det bokat med Lina på fredag. Ska äntligen få träffa henne och ha vår vin-kväll. Jag längtar mig sjuk! Var så länge sedan. Så har massor att se fram emot den här veckan! Nu ska jag städa lite, tvätta och titta på tv. Blir väl sängen efter det. Läsa och sova, I guess. Fuck it.


Förresten! Jag är så seg! Upptäckte för en liten stund sen att Shallow Sense finns på spotify. Fick mig att skutta lite av glädje. Ska bli kul att få tag på deras album senare. Bra jobbat, Micke (och öh..resten)!
Shallow Sense – Promo 09

Kommentarer
Postat av: Sarah

yaaaaaay :) see you on saturday!

Postat av: Mickis

Yaaay :D

2010-05-26 @ 15:39:25
URL: http://gnostrika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback