There is a fire inside of this heart...

Nu har jag inte skrivit på ett litet tag. Vet egentligen inte varför för jag har inte direkt varit upptagen. Varit i soliga/regniga Irsta mestadels av tiden. Måndag och tisdag var det visningar av huset som gick bra. Jag satt i skogen med min lilla svarta basker och skrev i mitt skrivblock. Hittade en jättejättestor sten som jag klättrade upp på. Där trivdes jag minsann! Kunde se ner på pöbeln. Nej. Eller jo. Annars hade det varit det gamla vanliga. Städar, tvättar och står i. Funderat ganska mycket på många olika saker. Saknat Nargis något så vansinnigt. Saknar henne fortfarande. Inte setts på jättelänge nu. Totally sad. Helgen har varit... märklig. Fick tillbaka kontakten med någon som jag trodde var borta för alltid. Mest för att jag så bestämt har knuffat undan honom. Men icke! Nu pratar vi igen och det känns bra för det har varit väldigt tomt utan honom. Det var vad jag ägnade min fredag åt för det mesta. Lördag blev att åka ner på stan för att umgås med världens bästa Alexander, Emma och Rikard. Jag och Alexander åt soppa och bröd med hickory på. Hickory! <3 Det var gott. Emma och Rikard grillade lite gott på balkongen. Det var underbart väder, sällskapet var underbart och allt var bara så himla fint. Åh vad jag tycker om er! Sen dracks det lite drinkar som mannen i huset komponerade. Lilla Haxelander blev vimmelkantig och söt. Jag promenerade ner på stan för att ta bussen till Irsta. Lullig och hysteriskt trött. Skulle egentligen ha hoppat av och traskat till församlingshemmet för att leka med Sarah o Co men jag somnade och var helt enkelt för slut för att orka. Jag är en dålig vän. Saknar dessutom Sarah så hysteriskt mycket och hade behövt skratta så som jag gör med henne. Men istället slängde jag mig i soffan och däckade vid halv tio. Vaknade när familjen kom hem runt ett på natten från 50-årsfesten. Då traskade jag till min säng som var kall och skön. Sov hela natten. Söndag var lugn, regnig och behaglig. 

Förutom detta så har lilla Novalie fyllt hela 1 år. Åh. Tiden går så fort! Grattis så mycket till världens vackraste lilla unge! Blir nog att besöka andra familjen i veckan. Dricka latte och snacka skit. Längtar!

Sen så har en viss efterfrågan dykt upp. På min Evil-eye-look. Där har ni den.
Resten av bilderna la jag bara upp för att jag kände för det. Höhö

Snedlugg för att jag inte orkar klippa mig. Fräknar för.. att det börjar bli sommar.


Kommentarer
Postat av: Sarah

saknar dig med massor ju!

och snedlugg är snyggt ;)

Postat av: Mickis

Ja! Vi får ta igen en massa tid! <3

Oh, tackar ;>

2010-05-17 @ 10:17:51
URL: http://gnostrika.blogg.se/
Postat av: Nicklas

Oj, basker och skriva i skogen. Det doftar finkultur ;)

2010-05-17 @ 23:23:16
Postat av: Mickis

Haha, eller hur Nicklas? Satt och rökte också. Allt som fattades var banne mig rödvin!

2010-05-18 @ 03:01:19
URL: http://gnostrika.blogg.se/
Postat av: Nicklas

Ja det får du se till att ta med dej nästa gång. Och så måste du ha på dej en polotröja naturligtvis. Och om någon kommer och undrar vad du är för en som sitter där på en sten mitt i skogen och dricker rödvin och ser allmänt svår ut ska du så klart svara med en referens till någon obskyr fransk tänkare eller liknande.

Du kommer bli en legend där i skogen.

2010-05-18 @ 23:22:50
Postat av: Markus.B

Jag får väl kommentera tillbaka, fast har inte så mycket att kommentera iofs.. HAJ! :P

2010-05-19 @ 15:48:13
Postat av: Mickis

Nicklas - Ja! Ska sitta där med min basker, svarta skrivblock och en flaska vin + fab vinglas. Ett tänt ljus och en baguette också kanske? Och lyssna på France Gall? :D (Vet att hon är från Belgien men wtf)



Markus - Meh! Lite kreativ kunde du väl ändå försökt vara? ;P

2010-05-20 @ 01:18:17
URL: http://gnostrika.blogg.se/
Postat av: Emma

Hahaha; "svara med en referens till någon obskyr fransk tänkare...". Jag blev alldeles fnissig nu, jag vet inte ens varför. Något med den obskyra franska tänkaren och Mickis på en sten i en skog. :D:D

2010-05-20 @ 22:09:57
URL: http://youngandarmed.blogg.se/
Postat av: Nicklas

Ett tänt ljus ska du absolut ha, det ingår nog lite, åtminstone så länge det inte är väldigt torrt i skogen så du råkar bränna ner en tall eller nåt :)

France Galls status i finkulturkretsar är jag lite osäker på, men å andra sidan är hon ju ganska fantastisk så det låter som en bra idé att lyssna på henne alldeles oavsett hur den statusen är. Fast jag tror hon är från Frankrike faktiskt, så vitt jag vet i alla fall.

2010-05-20 @ 23:15:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback