Hur ska det gå?

Det har varit en underbar onsdag på många sätt. Åkte ner på stan där jag träffade Suz för första gången på sjukt länge. Det blev att sitta på uteserveringen på Stugan. Dricka kaffe och kedjeröka ungefär. Efter ett tag dök älskade Nargis upp. Åh vad jag saknat er! En Niclas stannade till och snackade ett tag och det pratades om att ses på kvällen senare för att ta en öl. Daniel joinade vårt bord och det blev mycket snack och var väldigt, väldigt trevligt. Framåt kvällen bestämde jag och Suz oss för att haka på Niclas så åkte hem till Flink. Där bjöds det på whisky och trevligt sällskap. Fick en riktigt sommarkänsla av att sitta där och bara njuta. Åkte ner på stan igen och då traskade jag och Suz till hederliga, gamla Västerport där hon köpte en öl. Sen blev det en öl var som vi var tvungna att svepa för att bussen gick. Det blev lite vingligt. Haha. Kom hem vid halv tolv, smällde i mig lite mat och tittade på tv. När lillasyster somnade tog jag över datorn i vanlig ordning och här har jag nu suttit större delen av natten. Snarare hela natten. Nu ska vi inte förringa mitt datorberoende. Inte alls.

Helgen ser ut att bli lite tight att planera. Vi har visning av huset igen på söndag. Någon jävel ringde och hade "missat" alla andra visningar. Vill slå personen riktigt hårt. Det betyder att jag måste städa som en t o k hela veckan och större delen av helgen. Plus att jag ska vara barnvakt till och från. Men kanske fika med finaste Emma på lördag samt snylta på Nargis underbara mat! Fredag är lite oklar. Kanske blir det att umgås med Suz och grabbarna eller hamna hos Jocke. Eller kanske bara sitta hemma och ta det lugnt efter all städning. Vi får se hur det blir. Nästa helg blir det i alla fall att träffa Lina (äntligen!) som jag saknat så in i helvete. Se deras nya lägenhet, dricka vin och äta kex. Mysigt värre. Sen fira Poki och Maria som har strandtema på sin sammanslagna födelsedagsfest. 


Tack Suz för en jättefin kväll. Som vanligt. (Gammal bild hon är typ rödhårig nu)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback