Gnö likes Youtube!

Ja, vad kan jag säga? Senaste tiden har jag blivit en aning besatt av Youtube. Innan har jag bara sökt efter låtar, eller vissa roliga klipp men nu följer jag vissa kanaler ganska så maniskt. Det är hur kul som helst. Och jag har fastnat för tre personer som mer eller mindre levererar i varenda klipp. Ni har alla tre här nedan. Jag har aldrig tagit Youtube särskilt seriöst men när man väl har börjat engagera sig är det jävligt roligt. Nästan så att jag funderar på att sätta igång själv med att Vlogga, som det så fint heter. Vi får se. Kanske någon gång i framtiden. Håll utkik kära vänner!





Första klippet är med en dude (ItsKingsleyBitch) som sitter och räknar upp saker som han hatar och varför. Första gången jag såg det blev jag helt fast och tittar nu till hans kanal jämt och ständigt. För det mesta är han bara irriterad på saker och pratar upprört om detta. It's totally grrrreat!

Andra klippet är med Ray (RayWilliamJohnson) som varje måndag och torsdag lägger upp en ny video. Konceptet går helt enkelt ut på att han pratar om olika klipp som blivit uppmärksammade på Youtube. Tre stycken i varje avsnitt (Därav det fräna namnet =3) och sen även en fråga på slutet som man kan svara på. Roligaste svaren visas i slutet av nästa video. Han är rolig, smart, pratar jävligt fort och säkert och har bara kul. Check it out!

Tredje och sista klippet är med Shane Dawson som Nargis fick mig att "upptäcka" och seriöst, killen är helt underbar. Han har tre kanaler på tuben och klippet är från hans tredje (shane) där han för det mesta slänger upp random saker från sin iphone. Att jag valde ett av hans mindre seriösa klipp är för att jag skrattar så att jag gråter åt att peruken studsar när han dansar. Haha. Men varje lördag lägger han upp en video på sin vanliga kanal (ShaneDawsonTv) där han har olika teman, spelar någon eller några av sina karaktärer och så vidare. Helt klockren snubbe. Kolla in hans kanaler och få er ett riktigt gott skratt!

There you go! Nu har jag nördat färdigt känner jag. Imorgon tänkte jag slänga upp ett sentimentalt inlägg och antagligen klaga på hur trött jag är eftersom jag faktiskt knappt sover. Måste bli ändring på det. På måndag blir det ett boktips! Känner att det var allt för länge sedan. Skärpning skärpning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback