Där anar jag din hand

Goddagens! 
Idag är det söndag och jag har legat i min säng större delen av dagen. Gårdagen, lördag, blev en trevlig dag till slut. Ändrade mina planer igen efter mycket om och med. Då herr Onkel Daniel krånglade till allt, hrm. Men åkte ner på stan och väntade på bussen till Bäckby då Daniel dyker upp. Vi hoppar på bussen och ja, det var en märklig resa. Självklart hamnar vi mitt i ett IQ-befriat land där ungdomar försöker vara roliga med några alkoholister. Jag satt mest och tittade ut genom fönstret och försökte att inte vilja slå mig själv med paraplyt. Anlände till Poki och överlämnade varsin påse bullar till värdinnan och lilla Maria som firades. Var en massa folk där som man kände så det pratades lite med alla men för det mesta höll jag mig till Daniel, vi var coola och nyktra. Några timmar senare flydde vi fältet, då han skulle till jobbet och jag skulle hem till Irsta. Satte mig dock på Västerport och tog en öl i väntan på bussen. När jag kom till församlingshemmet fick jag korv med bröd och sen spelades det kubb. Haha. Gick väl sådär men vi vann tror jag. Rabarberpaj, ESC, Majas spritesjuka och en Sarah som hojtade "Grekland!" gjorde kvällen till en spännande skrattfest. Sarah skjutsade sedan hem mig för att hon är världens finaste brud som snart kommer tillbaka till Västerås i sommar. Vi ska ha roligt!


Helgen har varit bra även om den inte blev som den skulle. Puss!


Mikael Wiehe och Ebba Forsberg – Dylan på svenska
Hittade det här lilla albumet och blev kär i några av låtarna.
Jag är inte så mycket för Dylan.. alls. Men det här funkar!

Kommentarer
Postat av: Sarah

yaaaaaaaaaaaaaaaay :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback