Bulletproof

Det är fredag och jag vill redan gå och lägga mig. Fy vad trött jag är. Gårdagen spenderades hemma med att städa och stå i. Visning på måndag och tisdag. Sen sov jag under kvällen och satt vid datorn större delen av natten. Jag har inga cigg. Inget snus. Kort och gott håller jag på att mista förståndet. Ingenting ovanligt iofs men inte så himla trevligt. Ikväll händer det absolut ingenting. Syster har något specialarbete med skolan och kommer inte hem förrän ikväll. Bara jag, mor och bror hemma. Ska försöka få mor min att köpa cigaretter åt mig. Det är ändå fredag och jag pallar inte så mycket mer. Om tio minuter tänkte jag sätta igång med städningen igen. Efter det funderar jag på att sova. Seriöst. Så trött. Men ska tvinga mig själv att ta en promenad i blåsten framåt kvällen. Jag tycker om att promenera och gör det ofta men jag har väldigt svårt för det när jag inte har musik att lyssna på. Oturligt nog ligger mitt headset hos Nargis så det har inte blivit så mycket promenerande. Saknar Nargis också. Behöver träffa henne och mina andra vänner. Jag känner mig väldigt isolerad här ute i Irsta, haha.


Helgen blir städa, städa, städa och sova. Antar jag. Hm. Ser jag fram emot. Not.
Men nästa helg ska jag träffa Sarah! Yay! <3 Saknat henne massor.
Därför kör vi en liten favorit i repris;
http://www.youtube.com/watch?v=QZpOkoy7mYY (Tröttnar aldrig!)

Och så en vi inte har sett förut!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback