Får jag gå så nära att min axel stryker vid din arm?

God morgon. Idag är jag riktigt trött men har massor att göra så blir nog ingen tupplur. Ack ack! Har ett stort begär efter mjölk dessutom. Tur att det snart är frukost. Fast sen ska man ta sig hem i det här jävla vädret. Fy fasiken vad kallt det är. Det var så kallt igår kväll att vi tog bilen för att hämta pizza. Vi är inte lata, jag hade faktiskt bara leggings. Pizzan var god för övrigt. Nåja, idag är det onsdag. Jag ska hem och storstäda lite, tvätta en massa och söka jobb. Det vanliga alltså. Sen ska jag försöka kirra lite pengar till på fredag. Är ju Temple of Love för fasiken! Skulle vara jättekul att gå med Emma och gänget. Få slappna av och kanske även dansa lite. Var ett tag sen. Vi får se! På lördag funderar jag på att gå på en konst-grej jag fick tips om igår. Så helgen ser bra ut än så länge. 

Har sovit dåligt i natt. Det stör mig en aning. Fast mest stör jag mig på min jäkla mobil. Verkar som att den enda som inte får mina sms när jag skickar, trots att jag får leveransrapport, är Daniel. Very, very sad. Jag som ville imponera lite och meddela att jag kickade skiten ur alla mina vänner som spelar Robot Unicorn Attack på facebook. 70100 poäng motherfukkers! Ha! Jag är rätt stolt.

Nu är det frukost! Hoppas ni mår bra mina vänner. So long!

Kommentarer
Postat av: Nicklas

Frukost vid 6 på morgonen? Shit. Jag som tyckte jag var uppe tidigt när jag hade klockan ställd på 9 liksom.

Det är nästan så att du borde få ett pris faktiskt.

2010-11-24 @ 23:04:58
Postat av: Mickis

Haha! Tack Nicklas :) Ja, nog är det omänskligt tidigt för mig med men det behövs. Behöver ha något i magen när jag ska bege mig hem.

2010-11-29 @ 05:20:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback