I have been changed for good

Helgen blev inte riktigt som planerat men den var sjukt mysig ändå. I fredags var det ju Temple of Love men tappade snabbt lusten. Så traskade hem till Daniel för att leka med honom, Jimmy och Linda istället. Lördag tog vi dte lugnt och på söndag var det mysigt adventsfika.  Träffade en bebis som faktiskt verkade tycka om mig! Jag blev jätteförvånad. Fast jag tror mest han var förtjust i min randiga kjol för han ville hela tiden ta på den. Nåväl, alltid något. Nu har min jul blivit bestämd också. Det blir inte att sitta själv som förra året, vilket känns fint. Kanske man kan tillåta sig själv att införskaffa lite julstämning i år. Ska spendera julen med Daniels familj vilket ska bli underbart men förstå paniken. Julklappar. Jag har ett hum om vissa men andra har jag ingen aning. Och jag har panik. Men det ska väl ordna sig. Brukar vara en ganska bra julklappsgivare! Mormor kommer upp från Göteborg för att fira jul med min familj, så ska väl se till att hinna umgås med henne lite. Min älskade mormor. Bästa i hela världen.

Nu måste jag skynda mig till bussen ser jag. Bävar för att ge mig ut i detta svinkalla väder. FAN vad kallt det är. Dessutom är jag förkyld. Igen. Fasiken. Mitt immunförsvar är helt värdelöst. Blir att dricka te och värva det med alvedon osv osv. Så ska nog tillbringa dagen i soffan. Moaahaha. Ibland är det skönt att vara arbetslös och värdelös.

PUSS

Kommentarer
Postat av: Sarah

vadå värdelös? hallå, nu blev de nå tokigt när du tryckte på publicera!

Postat av: Mickis

Haha! Du är söt min lilla sarah-kaka :D

2010-12-01 @ 04:40:58
Postat av: Coach Outlet

thank you for your post!

2010-12-29 @ 01:49:16
URL: http://www.coach7stores.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback