Ta mitt skimmer för jag brinner

Goder afton! Söndag kväll är det och jag känner att det snart är dags att krypa ner bredvid mannen och sova. Men först ville jag skriva lite, hör och häpna. Läs.. och.. äh, fuck it. Helgen har varit väldigt lugn och bra. Skulle ha spenderat den hemma men Daniel hade andra planer. Fredagen blev som så att vi tog det lugnt och somnade tidigt. Igår fick han ett ryck och vi drog ner på stan och köpte staffli, duk och akrylfärger. Han ville måla. Så han satt där ett tag och målade sitt tåg medan jag lekte på facebook. Mysigt värre. Idag tog vi det lugnt, skrev ut en massa korsord att lösa och åt god mat.

Jag är helt frisk nu förutom lite små hostningar då och då. Har skrattat förfärligt mycket i helgen, nu när jag kan låta munterheten flyga fritt utan att dö på kuppen. Det har varit roligt som fan faktiskt. Imorgon är det måndag. Ska hem och söka en massa jobb som vanligt. Sen försöka städa mitt rum som ser ur som.. jag vet inte vad. Hoppas helgen har varit bra för er med, kära vänner. Puss & kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback