Vi två är saknade te havs

Hej och hå! Förlåt, kära vänner. Nu SKA jag skärpa mig var det gäller bloggandet. Det första jag vill skriva om är min vän Nicklas som fyllt år. Grattis så mycket! Och tack för kortet du skickade på min födelsedag (för evigheter sen, jag vet. Men till mitt försvar så fick jag det inte förrän några veckor senare då mormor skickade upp det från Göteborg.) och hoppas att din dag blev fantastisk. Som du förtjänar! 

Den här helgen har varit ganska så fantastisk. Dock låg jag sjuk hela förra veckan och var inte riktigt frisk när jag begav mig till Daniel, utklädd som pirat, för att sedan samåka med honom och Jimmy till Poki på maskerad. På bussen till Bäckby träffade jag Alexander! Ah! Mitt hjärta. Det var en sån underbar känsla att se honom igen. Väl hos Poki blev det en helt galen fest med galet mycket folk. Det var roligt, trots att jag våndades med min hosta och onda hals. Pimplade te och knaprade på halstabletter. På lördagen åkte jag hem och dog en aning i soffan innan jag gjorde mig fin för att träffa Emma och Alexander för en myskväll. Maija hakade på lite senare. Underbar kväll med underbara vänner. Som det ska vara. Mötte upp Daniel, Suz, Jocke, Viktor, Jonas och Tina på Rönnby och for sen till Rockbaren där det var galet mycket folk och man kände sig gammal. Jag och Suz tittade på alla ungdomar och suckade. Precis som gamlingar gör, I guess. Söndagen blev att ligga i sängen och mysa med mannen. Äta chips och titta på film. Lovely.

Idag är det måndag, den 1;a november. Min syster fyller 16 år idag. Grattis till dig lillskit! :)

Vaknade imorse av en våldsam hosta jag inte riktigt kände igen och på min väg hem höll jag uppriktigt på att dö. Det var väldigt jobbigt. Så när jag kom hem raidade jag medicinskåpet för att försöka lindra hostan och mitt onda öra. Känns lite bättre nu men är fortfarande inte helt okej så det blir nog att ta det lugnt hemma idag så man äntligen kan bli frisk. Hatar att vara sjuk. Hatar det. Men förutom dessa detaljer kan jag inte klaga på mycket. Jag har en underbar pojkvän med underbara vänner, mina vänner är lika fantastiska som alltid och det ser ut att börja klarna upp sig på inkomstfronten. Jag blir alldeles skuttig när jag tänker på det. Jisses. Men nu har jag uppdaterat er lite och det kommer att komma inlägg lite oftare nu. Jag lovar. På riktigt den här gången! Hoppas du är nöjd nu, Hanna-Panna? :) Och nu tänker jag avsluta detta inlägg med att bli lite sentimental och fjollig. Tjolahopp!


If I could have just one wish,
I would wish to wake up everyday
to the sound of your breath on my neck,
the warmth of your lips on my cheek,
the touch of your fingers on my skin,
and the feel of your heart beating with mine.
Knowing that I could never find that feeling
with anyone other than you.




Kommentarer
Postat av: Nicklas

Tack! Och varsågod! Och detsamma!

Och vilken ära att få vara först i hela inlägget

2010-11-01 @ 23:18:11
Postat av: Mickis

Jag hoppas din födelsedag blev bra? :) Klart du skulle vara först! Ska ske lite oftare tror jag bestämt.

2010-11-29 @ 05:18:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback