I'm gonna love you like I've never been hurt before...

I'm gonna love you like I'm indestructible. Fifan vad jag älskar den låten.

Måndag morgon. Klockan är runt halv sex och jag har varit vaken sen mannen gjorde sig klar för att åka till jobbet, runt fyra. Väldigt, väldigt tidigt. Ligger kvar i sängen och är allmänt lat. Väntar på att klockan ska bli halv sju så jag kan ta bussen hem. Efter att inte ha varit närvarande vid någon dator under helgen blir det att söka en massa jobb idag innan den obligatoriska tuppluren. Ska nog försöka mig på att koka gröt att stärka mig med innan jag sätter mig vid vår efterblivna laptop. Helgen har varit jättemysig och lugn. Blev en tripp till Karlstad för att hälsa på Daniels mamma. En massa god mat, trevligt sällskap och mys i soffan. Och vi får inte glömma Daniels ständiga behov av att titta på Disney Channel. När jag fick fjärrkontrollen blev det minsann program om antikviteter. Rätt sött om jag får säga det själv!

Under helgen har min hosta lekt berg- och dalbana deluxe. Vissa stunder försvann den och andra stunder slog den till med full styrka och jag låg helt hjälplös. Men nu tror jag bestämt den har gett med sig. Lite småhostig nu bara. Ska hem och ta lite mer medicin för att vara på den säkra sidan. Är så galet trött på att vara sjuk. Vill kunna skratta "normalt" och inte låta som en klubbad alkoholiserad säl. Vet ni inte hur det låter så är det bara att ringa.

Hoppas helgen har varit bra, vänner och fiender. Nu ska jag spela spel på facebook. Puss!

Kommentarer
Postat av: Nicklas

Karlstad alltså, betyder det att du fick åka igenom rondellen? :)



Håller tummarna för att du ska bli frisk sjukt snabbt!

2010-11-08 @ 23:11:56
Postat av: Mickis

Haha, jag tror det iaf :O Och så har jag sett husen med små söta hus-skorstenar!

2010-11-29 @ 05:19:24
Postat av: Nicklas

Husskorstenar hm, vilka hus är det vi pratar om då?



Och nu slog det mej att du också måste ha passerat precis bredvid lägenheten där jag växte upp, hade du vetat det hade kunnat peka och säga "i det fönstret där, där har Nicklas bott" och så hade ditt sällskap tittat intresserat och blivit lite imponerade över att få passera en så betydelsefull plats :D

2010-11-29 @ 23:29:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback