Come give me love, come give me love!

Hej kära vänner!
Sitter i soffan och tar det lugnt. Funderar på att sova men som vanligt är det inte aktuellt förrän om någon timme eller två. Ska försöka sno åt mig en tid i tvättstugan imorgon bitti, får hoppas att jag lyckas. Har inte tvättat sen vi kom hem från Emmabodafestivalen. Festivalen var för övrigt nice även om det regnade mer eller mindre konstant. Humöret fick sig en törn då och då på grund av det men det var absolut en värd resa. Firade ett år tillsammans med bästa pojkvännen. Fick ett otroligt fint halsband i present. Jag älskar det. Han uppskattade sin också så win-win! Annars har det inte hänt så mycket och nu är det tillbaka till verkligheten. Började jobba igår och det har gått riktigt segt. Plus att jag behöver ett "riktigt jobb" då mannen börjar plugga snart. Ska på två arbetsintervjuer i veckan! Det minsann. Applåd till moi. Sen på fredag är det HIGH HEELS PARTAAAAAY med bästa Sarah. Åh, vad vi ska klacka runt och vara feminina. Längtar!



Kommentarer
Postat av: Sarah

Oooooh yes, vi kommer ha så skoj :D och jag "känner" en till som förmodligen också ska dit! och då ville Emil och Rocha också gå dit... ehm.... ja.. :p haha, men de kommer bli sååååå grymt :D

2011-08-03 @ 19:58:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback