I'M BACK! På riktigt den här gången! Jag lovar! TRO MIG!

Ja. Efter den övertygande titeln kan ni inte låta bli att tro mig! Så är det nu alltså. Efter att jag insett att min blogg endast pockar på mig när jag är nere eller liknande (för det mesta i alla fall) så bestämde jag mig för att det skulle bli ändring på det. Jajamen. I'm back! För ändrar jag inte på den inställning så lär det inte bli något mer bloggande, faktiskt. För mitt liv som det ser ut idag är för bra. För satans bra. Jag har en underbar sambo och vi bor i en underbar lägenhet. Livet flyter på fint även om vi bara är människor och fuckar upp saker ibland. Senaste gången var det min tur att fucka upp. Usch. Det ska vi inte prata om. Jag är bara glad att min man inte dumpade mig på fläcken utan istället ger mig en bukett blommor veckan efter. Hur underbart är inte det?


Jag hoppas ni inte har gett upp hoppet om mig helt.
PUSS

Kommentarer
Postat av: Sarah

Självfallet har vi aldrig gett upp något hopp för dig! :)

2011-07-07 @ 23:39:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback