Jag måste ha varit någon annan innan jag kände dig

Torsdag kväll. Jag sitter och umgås lite med Melissa Horn. Känns bra att hon äntligen släpper ett nytt album i höst. Har varit lite väl tyst tycker jag. I need her! Ska försöka se henne live någon gång i höst/vinter. Det vore sannerligen underbart! Något annat som är underbart är att min älskade sambo är den mest omtänksamma som finns. Eftersom jag fuckade ur när vi var i Göteborg kunde jag inte gå på The Ark i Västerås dagen efter. Så nu kan jag inte lyssna alls på deras underbara musik utan att fyllas av ångest och vilja gråta. Tydligen känner han också ångesten varenda gång en låt med The Ark spelas på radio för jag fick ett sms för några dagar sen där det stod "Jag vet vad du ska få när du fyller år". Självklart vägrade han berätta just då men kunde inte hålla sig så han berättade att han ville gå på deras konsert i Göteborg eller Stockholm. Hur sött är inte det?! Plus att jag får en annan födelsedagspresent som ska vara en överraskning! Så blir gott om konserter den här sommaren. Snart blir det Emmabodafestivalen! Är ganska taggad även om vissa saker gör att jag nog kommer vara arg tills vi kommer hem igen. Men vad ska man göra?

I helgen blir det nog lugnt eftersom det ändå blir fest i flera dagar senare nästa vecka. Men vi ska ändå dra med oss Jimmy och åka till myrorna, köpa kläder att klä ut oss i, dricka alkohol och spela Monopol. Det ska bli så mysigt! Jag ska hämta ytterligare två paket från Nelly.com så fort jag får mitt nya leg. Herregud.. jag är alldeles galen! Men tänkte ändå visa några av mina fynd, hehe. 


Nya skorna!             Örhängen.                         Plånbok från smallets.com


Sen måste jag visa vilken fin handväska min mor hade med sig till mig från Usa!
Lovin' it!



Kommentarer
Postat av: Nicklas

Åh Emmaboda. Jag är typ en liten aning avundsjuk. Du får hälsa alla fina band från mig!



PS. Synd att jag inte är hemma den helgen, hade jag varit det hade du/ni ju lätt varit tvungen att ta omvägen förbi Kalmar (det är rätt nära Emmaboda) för ett glas vin i solskenet :D

2011-07-22 @ 23:24:38
Postat av: Mickis

Vilka band hade du velat se där? Jag hade inte så många och såg knappt några. Vi bodde så nära scenerna att det inte kändes värt att gå dit själv (då ingen ville följa med mig :/) men vi avslutade vår årsdag med att stå i mörkret och se Moto Boy. Ganska romantiskt :)



Det hade varit kul! Tror dock inte pojkarna gått med på en omväg men hade varit värt ett försök :)

Postat av: Nicklas

Nu har jag inte riktigt i huvudet vilka som spelade i år (är lite för lat för att googla) men som jag minns det var det en hel del grymma grejer bokade. Men Crystal Stilts spelade va? Det hade varit galet kul att se.

Det låter som ett sjukt fint årsdagsfirande!

2011-08-03 @ 23:38:30
Postat av: Mickis

Haha, okej. Ja, Crystal Stilts spelade hörde jag på håll. Lät bra! Ja! Moto Boy räddade dagen minsann :)

2011-08-08 @ 12:59:52
URL: http://gnostrika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback