Ny design, ny frisyr, nya skor, nya trosor.

Ja, kära vänner. Jag har nyligen avslutat någon slags självrannsakan och kommit fram till vissa saker. Det gick så långt att jag för första gången på ett antal år (tror det är fem) har gått till en frisör och klippt mig. Kan ni tänka er något så konstigt? Jag blev till slut ypperligt nöjd med min nya frisyr. Jag har utökat garderoben med lite finare underkläder, köpt ett par sjukt högklackade skor (som jag tränar på att gå i, en stund varje dag) och nu ändrat designen på bloggen.

Mitt liv är som en dröm. Nu ska jag bara försöka göra mig själv så som den jag är. Har inte haft ork eller lust att ta tag i det tidigare då livet ständigt gick i en gråskala. Varför inte smälta in i bakgrunden då det är den lättaste vägen? Men det är slut med det. Jag har ingen anledning att gömma mig längre. Jag har ingenting att gömma mig för. Snarare tvärtom. Det finns utrymme för mig. Jag kan sträcka ut mig hur mycket jag vill utan att känna den där krypande ångesten. Jag FÅR ta plats och finnas. Detta underbara år som gått har förändrat mitt liv fullständigt.
Jag är fri.

Kommentarer
Postat av: Nicklas

Oj, ny frisyr och allt (och om det är fem år sedan senaste frisörbesöket betyder det alltså att du inte varit hos frisören sen vi lärde känna varandra, om jag inte minns fel var det 06 vi gjorde det, det är ju galet längesen ju) typ. Vad blev det för frisyr? Nu blev man ju nyfiken ju :)



Men sjukt bra insikter! Och här tänkte jag skriva något peppande om att du såklart är allmänt fantastisk men jag är lite för trött för att kunna formulera det på ett bra sätt, så vi får helt enkelt låtsas att det står något välformulerat och peppande här.

2011-07-20 @ 23:27:23
Postat av: Mickis

Det måste vara något sådant för tror det var under gymnasietiden. Men länge är det i alla fall! Jag har kort hår till axlarna nu plus lugg. Har fått jättebra respons så är nöjd :) Blev ganska nöjd själv till slut också.



Haha, du är bra du, Nicklas!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback