Prince Poppycock!

Tisdag idag. Är ganska trött och slö, inte riktigt på topp så att säga men glad ändå. Ska snart åka till jobbet och slita tillsammans med flickorna. Gick rätt bra igår, bokade in två och är rätt säker på att få in minst en idag. So far so good. Annars händer det inte så mycket förutom att jag ska börja packa ihop mitt rum. Flyttar alla saker på lördag tror jag. Det ska bli spännande minsann! Sen blir det nog lite party med vänner i helgen också. Mycket trevligt! :)

Nu i helgen blev det väldigt lugnt. Vi låg mest i sängen och latade oss. Sen firades Daniel lite i förskott, blev god mat och jättetrevligt sällskap och bus med småbarnen. Jag påbörjade sista delen i Hamilton-serien, fast jag inte läst alla andra delar än. Kom på att man faktiskt kan hoppa som fan mellan böckerna för alla är lika intressanta ändå. Bra jobbat Guillou! Men nu ska jag äta lite snabbt innan jag springer till bussen. Ha det gött!


Kommentarer
Postat av: Emma

Flytta lugnt och glöm mig inte!! :D

Postat av: Mickis

Haha, glömma dig? Vad är det du snattrar om min kära? :D

2011-03-23 @ 13:23:45
URL: http://gnostrika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback