Ju mer vi är tillsammans, tillsammans, tillsammans!

Här sitter jag i soffan och har precis nattat mannen. Hela lägenheten luktar lingon då vi fick stora doftljus i present av mormor i Karlstad. Helgen har varit hur trevlig som helst. Först umgås med Simon och Nicklas vilket alltid är lika trevligt. Sen ut på krogen för att dansa som galningar och dricka cider. På lördagen var det äntligen dags för Melodikrysset live i Kristinehamn. ÅH, vad det var ROLIGT! Vi kom dit ganska sent men fick ändå bra platser och såg allt Anders Eldeman tydligt. Han pratade med oss och stod så nära att både jag och Daniel ville sträcka ut händerna och röra vid honom! Det var jättefint väder och stämningen var på topp, trots bakfylla deluxe. Fick se nu också att jag hamnade på bild, haha. Det är bild nummer sju i bildspelet på sidan. Gaaaanska stolt.. må jag säga!

http://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=2078&artikel=4687533


Sen umgicks vi bara med familjen och tog det lugnt. Fick presenter med anledning av förlovningen och min födelsedag i förra veckan. Så imorgon ska jag springa iväg till H&M och shoppa lite. Gotta love presentkort! Vi fick även presentkort på IKEA så nu börjar vi närma oss dagen då vi äntligen kan köpa en ny säng. Kan knappt bärga mig. Vill slänga ut den vi har! När vi kom hem igår så handlade vi lite, lagade mat och började sen dricka upp ölen som blev över i fredags. Åh, vad mysigt det var. Vi spelade tv-spel och tittade på The Big Bang Theory som vi fått dille på under helgen. Landade inte i sängen förrän vid åtta på morgonen och idag har vi bara tagit det lugnt i soffan. Underbara liv :*

Det var en liten uppdatering, kära vänner! Återkommer inom kort igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback