Maybe tomorrow

Hej kära vänner!

Var en stund sen sist. Nu sitter jag i vårt vardagsrum och tar det lugnt. Mannen ligger i sängen och får lyssna på South Park. Det är snart fredag. Fredag och min födelsedag. Känns konstigt att fylla år nu för tiden. Som att det inte betyder någonting längre, vilket det faktiskt inte gör. Eller ja, kanske för mamma. Är lite nere och mörk i tankarna denna afton. Det har jag varit en tid nu i och för sig. Hösten är på väg. Denna hemska, hemska tid då allt hopp verkar sugas ut ur en och man står ensam, tom och rädd. Men ensam står jag verkligen inte. Dock är livet smått kaotiskt just nu. Jobbet jag hade en tid fick jag inte behålla vilket jag sörjer lite då det var väldigt sköna människor där. Samt att jag verkligen behövde det. Nu söker jag febrilt efter ett nytt för att få ekonomin att gå ihop. Det är lätt att känna sig värdelös när man vet att det är en själv som måste försörja sin "familj", när man inte får behålla ett bra jobb. Jag har dessutom blivit paranoid å det grövsta och kan tappa humöret för ingenting. Det får mig att må illa. Det är inte den jag är. Allt har varit en enda röra senaste tiden med jobb och så att jag nästan tappat greppet och jag har inte tid att andas ut. Det skulle verkligen behövas. Fy, vad mörkt det här inlägget blev. Jag ber om ursäkt! Det är ingen större fara, kära vänner. Allting kommer att ordna sig. Mitt liv innehåller så mycket underbart och det försöker jag ta vara på så gott det går!

Nu är det 10 minuter kvar till tolvslaget. Till min födelsedag. Jag ska försöka njuta av imorgon och försöka slappna av. Min älskade sambo har planerat något (säger han, haha) så ser fram emot lite extra uppskattning!

Hoppas ni får en fin helg. PUSS

Kommentarer
Postat av: Nicklas

Grattis en gång till! Och som en födelsedagspresent får du här en länk till ett fint Illya-kollage: http://www.youtube.com/watch?v=a5_48RQha9U :)



(egentligen hade jag tänkt bjussa på en länk till allas vårt favoritklipp med Illya, A man is a horn, men det var tydligen borttaget från youtube, dumma människor som tar bort sån essentiell kultur från internet)

2011-09-09 @ 23:14:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback